Massa kul

Hello!
Haft massa kul i helgen i fredags kom carl till Obbola och vi hade massa kul.
I lördags gick jag på stan med Simon, John, Carl, Rebecca och Mattias och vi gick på bio och såg
"Prinsessa" den var jättebra och alla blev rörda.
Efter bion klättrade vi upp på SF taket och jag och John klättrade upp i högsta tornet så att vi nästan var på toppen av Umeå. Senare så drog vi till Sävar hem till Simon och vi hade massa skoj. Jag och John sjöng karaoke på Xbox och roade oss medans de andra barnen lekte i en barnpark. Vi däckade runt 05 och sov till ca 10.
Efter en lång helg ska jag nu sova, bjuder på lite bilder.
Fick slut på batteri innan vi kom till Sävar så bara massa Umeå bilder :)
Sov gott!
Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: cicci

men tack så mkt :D

2009-09-21 @ 20:06:12
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0