Uddevalla

Hello everybody! 
Nu har det gått tre skoldagar, skönt att veckan går snabbt! Nu sitter jag här och käkar lite av mammas rabarberpaj och tänker på hur snart sommaren är här. Tyvärr har jag inte fått något sommarjobb så jag ska väl typ chilla hela sommarn lång, kanske ska få jobba lite extra i en klädbutik dock. 

På tal om sommar var jag i Uddevalla i helgen med Barncancerföreningen och där var sommaren redan i full blom så jag tänkte passa på att lägga upp lite pics!

 
En fin bukt just nedan för hotellet Bohusgården vi bodde på.

 Min balkong utsikt

 Life is a highway

Lite Göteborg och Liseberg bilder:

  
Lite bilder på mig Danne och lustgården på Liseberg :P

Lite badbilder från kvällen:

:
Jag hoppar från fem meters tornet





Så min helg får beskrivas i bilder!

Ha det pusshej!

//Matilda




Kommentarer
Postat av: DAnne

Nice

2009-05-27 @ 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0