About everything

Ja mycket är det som har hänt sen jag senast skrev så jag försöker sammanfatta det!

 Musikal! Jajjemänn, vi har haft musikal där jag var med i musikalbandet, vi har haft sjukt kul!
Saknar "Perrong Noll"!

 Så här sjuk kunde man se ut om man var en av döingarna i bandet!

´
Annars så har jag varit på Umeå Open!
Där var jag och Mattias och såg några av banden han gillar så som

Jenny Wilson, rätt dålig inte min stil, typ en bra låt
Betyg: 1,5/5



Fever ray, cool basig musik med häftiga rösteffekter och magiska ljusshower
Betyg 3,5/5


                                                                                                       


Frida Hyvönen, ganska normal lättsmält musik hann tyvärr bara höra några låtar när man skulle med 01.20 bussen
Betyg 3/5





Och nu är de bara denna vecka och nästa vecka kvar innan looooov :D


Nu för lite rock i bloggen
Die with your boots on (iron maiden cover) - Sonata Arctica



Just ja, så bad mamma mig lägga upp en bild på mitt rum och vårat kök så hennes arbetskompis skulle få se (Vi har gjort om)

Bild 1. är då på mitt rum och bild 2. på köket :)


Aja blev ingen friidrott för mig ikväll så jag ska nog ta en promenad med Ludde och Tilly och Mattias kanske hänger på :)




Enough for now! Seee ya later aligator!

Kram //Matilda

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fan va nice. Du har hållt dig upptagen :p Låter fett nice

2009-03-31 @ 17:44:50
Postat av: Hanna

Ditt rum var ju superduperfint :O

2009-04-01 @ 09:29:52
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/
Postat av: Fredrika

Snyggt!

2009-04-01 @ 22:13:22
URL: http://freddisliv.blogg.se/
Postat av: hannah :)

haha coolt med dom döingar bilderna :)

och ditt rum va shit fint!

2009-05-14 @ 14:54:49
URL: http://radtke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0