Another happy saturday

Hellooo

Igår var jag på stan med Carl och Mattias och vi hade grymt kul!
Det var första gången jag träffade Carl och han var asschyst!

Först var det tänkt att vi skulle gå på tivolit nere vid älven men efter att ha checkat läget så insåg vi att
karusellerna sög och det var sjukt dyrt att åka! (35kr för en åktur!!)
Efter detta så bestämde vi oss för att gå på bio och "My bloody valentine 3D" it was!


Här har ni trailern så får ni själv bestämma ifall den verkar bra eller inte ;)


Carl var tvungen att gå efter ett tag för att han skulle hinna med bussen så ack vad förvånade jag och Mattias blev när vi kom ut från bion och träffar Carl, de visade sig att det var fel buss så vi satte oss och chillade på Max en stund.


 
Mattias och Carl


3D glasögonen vi fick var ganska lik Wayfarer Ray Ban

 Ray Ban?
 3D glajjor?

Efter det så drog vi och ställde vi oss utanför Åkerbloms Bokia varpå jag spillde ut godiset vi köpt på Hemmakväll så när jag strax efteråt råkade skalla en vägskylt (fråga mig inte hur) och fick världens bula påstod Carl att det var Guds straff mot mig.


Dessutom har man ju haft avslutningsmiddag med klassen vilket var en fin tillställning så jag slänger upp några bilder därifrån med!


Klänning: Ellos
Skor: Duffy

Halsband: Guldfynd

Frisyren gjorde jag enkelt genom att använda Volymmaster by Björn Axen på ena sidan och locka det lite längre håret och sedan fästa allt annat hår med hårnålar.

The band

Kommer sakna er!

Eviga minnen med er!



Så nu är det bara 1 riktig dag kvar och 3 slappar dagar!

Ha de gött pöss!


//Matilda

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Vi slutar imorgon :P

2009-06-08 @ 22:32:26
URL: http://freddisliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0