Lite sämre

Hej hej!

Idag har jag mått dåligt. Allting började med att jag åt 2 tunnpannkakor till lunch och t.o.m. 1 pannkaka är 
för mycket för mig, jag tror inte jag tål pannkaka... Mår iaf piss efter jag ätit det, men de var vad som serverades idag.

Så jag har mest legat i sängen och tittat på MTV, TV3 och 6:an :)

Sedan har jag lyssnat på lite av Carls musik eftersom vi delar spotify och hittade en del jag gillade, men det slutade som vanligt med att jag sitter med mina egna spelningslistor och lyssnar på dom :P Så håller Mattias på skicka några låtar som jag sjöng in med hjälp av "Garage Band" på hans MacBook :) Dom suger dock :P

Hittade lite gamla bilder sen vi hade kattungar jag bara måste lägga upp, de var SÅ söta! ♥


Det här var för 4 år sen vi hade de här sötnosarna ute på stugan. Jag bara älskar kattungar och tänker skaffa mini kittens när jag flyttar hemifrån :)


Passar på att lägga upp en bild på min f.d. älskade sköthäst som gick bort för några somrar sen.

Isabell hjärtat ♥


Aja hoppas alla ni är välmående där hemma och ha en fortsatt trevlig vecka! :)


Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Mattias

*åker tillbaka i tiden och hämtar kattungarna! :D*

2009-07-14 @ 00:18:58
Postat av: Hanna

Åhh isa :]

2009-07-24 @ 19:24:57
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0