In love with Stockholm

Hej hej!

Idag är andra dagen i Stockholm och vi har varit på Kista gallerian och gått lös med Emelie och Mattias i 5-6 timmar.
Det här är vad jag köpt:

1 skjorta från H&M
1 munkjacka från H&M
1 par jeans från H&M
1 bh från Lindex
1 par trosor från Lindex
1 sjal från Cubus

Och så har jag gjort något busigt men de kan jag inte skriva om för de ska vara en överraskning :P

Jag har även käkat i gallerian, blev friterad kyckling med sötsur sås ris de var jättegott!

Igår när jag gick på södermalm köpte jag

1 tanktopp Indiska
1 oversize tunika Monki
1 bälte från någonstans :P

nu ska vi bara chilla ett tag innan emelie och hennes föräldrar kommer och ikväll ska vi basta :)


Ha de gött bilder kommer när ja kommer hem :)

Puss & kram



Kommentarer
Postat av: cicci

okej tack iaf =)



jag ska shoppa i helgen men börjar med att gå på bloggfesten ikväll =)

2009-07-24 @ 19:35:53
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0