En god morgon

Hej hopp allihopa!

Idag vaknade jag 8.45 för att hinna göra mig i ordning, jag skulle nämligen på spa 9.45 (=

Jag traskade till Skärgårdsspa som bara ligger några meter från mitt hus och väl där
så gjorde jag detta:

•Vaxade halva benen
•Färgade ögonfransar
•Färgade och plockade ögonbryn

De hade special erbjudande så det gick loss på 300 kr.

Det blev bra, dock så blev ögonbrynen lite för mörka för min smak och färgen satt som sten trots att vi blekte 2 ggr,
aja jag får solbleka istället!

Här kommer för och efter bild på ögonfransarna:


      
              Före                                         Efter



Här kommer lite bilder från Wheels:


 



Med det tackar jag för mig pusshej!

//Matilda


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhhh jag vill åxå vaxa mina beeeeeeen! Har dom fortf kvar erbjudanet lr måste man ha fått hem nåt typ i brevlådan lr nåt? :S

2009-07-02 @ 19:06:09
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/
Postat av: N O E S C A P E

Vilka coola bilder ;)

2009-07-11 @ 19:12:27
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0