Deprimerande

Tjallo

Igår var vi på Vännäsdagarna och vi gick runt och kikade, men jag hade inga pengar
så det blev inte som att man köpte någonting, men tillslut kom vi till ett stånd där
de gjorde "Henna tatueringar" vilket är att de handmålar en tatuering på en och eftersom jag
alltid velat tatuera mig men får inte förräns jag är 18 år så tänkte jag att jag kunde få en Henna som
ändå skulle hålla i tre veckor, så skulle jag liksom få pröva på känslan. Mamma gick med på det här
och betalade för tatueringen, en liten sjöhäst som kostade 100kr att göra, (fanns för upp till typ 250kr)
och vips! 
Strax efter hade jag en sjöhäst just under nyckelbenet, det tog inte många minuter att få den gjord.
Allt gubben som gjorde den sa var "Det tar 5 minuter för den att torka och så bör du undvika vatten i två timmar"
och glatt gick jag därifrån.

Vi kom hem några timmar senare och bestämde oss galet nog att bada i skit vädret det hade säkert gått minst 4-5 timmar efter jag gjort tatueringen så jag tänkte att de var lugnt och gjorde bara ett dyk innan det var rakt upp igen pga kylan.

Vad märker jag när jag kommer upp? Jo Henna tatueringen har bleknat och syns knappt och ser ut och vara ritat med en vanlig tuschpenna typ. Så var det värt 100 spänn? Svar: NEJ!

Bild på någon som målar en Henna tatuering.


Annars kan man ju vara deprimerad över att solen som faktiskt strålade när man vaknade
har gömt sig bakom en stor molnbank.


Nu har jag iaf fått beklaga mig över något...

Men något som gör mig glad är alla kommentarer jag fått! Blir jätteglad när ni kommenterar, keep it up! :D



Ha en bra dag!

Puss och kram //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0