A lot

Hej hej allihopa!

Nu tänkte jag sammanfatta min vecka lite.

Jag har bl.a spelat tennis med Simon, Mattias och Linn
Annars har jag tältat med Carl och Mattias och umgåtts med dem från onsdag till idag lördag
och vi har haft en massa kul ni är bäst killar :)

Annars har vi sett på film med mer och ersatt engelskans "My" för skottskans "Mi" efter sett filmen Chicken Run.
Vi såg dock inte hela när vi somnade i soffan allihopa innan den var slut.

Det har varit några bra dagar och har just fått reda på att det är på torsdag jag far till STOCKHOLM! Längtar, första
riktiga besöket i våran huvudstad :)

Och så har min kamera försvunnit under mystiska omständigheter :/



Avslutar med en bild över hur jag skulle se ut som alien


Ha det bra, puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Mattias

Hoppas det löser sig med kameran :)

2009-07-20 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0