Snart dags för sängen

Så har man tagit sig genom ytterligare en dag. SKönt så här i början när man får slute tidigt typ varje lektion
dessutom slapp man halva gympan också för läraren ville bara snacka. 
Vi har garanterat fått jordens skönaste
gympalärare bland det första han sa "Är det någon som kan mitt namn?" och jag svarade lite försynt "Mikael..."
"Jaa BRA! MVG där, då har vi iaf någon med mvg". Han hade dålig humor också, de gillar vi ^^

Igår fick vi våra verktygslådor, det är verkligen helt annorlunda nu på gymnasiet, ja gillare! I princip alla lärare
är bra också så de är nice!

Tog moppen till stan idag annars hade jag varit på skolan en timme för tidigt och de kändes jobbigt så på väg hem
stannade jag på stan och köpte macka på konsum i MVG gallerian och då började en random gubbe prata med mig och han pratade med mig minst 20 minuter säkert och de var ju... Speciellt... Men han var rolig och berättade om alla jobb han någonsin haft m.m. aja, kul med sådana människor också.

Nu taggar man ju att hitta på något, typ "Fortet" på Megazone med Foki, Carl, Mattias, John och Joel kanske? Oavsett så lär det bli awesome.

Imorgon slutar jag 14.10 och ska sen gå på stan till 16.00 för då ska jag och Mattias träna på Iksu :)

Här ett kul klipp vi hittade på youtube, älskar killen han är rolig och ändå typ duktig, se på hela.



Nu är de natti natt för mig. Ha en fortsatt bra vecka

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Ja samma här! Ja och inte bara tråkiga dokumentärer haha :)

2009-08-27 @ 07:34:42
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0