Ny sport

Hello everybody!
Igår var de stugsista och jag och Mattias barnpassade Freja och Wilma.
Wilma hade redan gått och lagt sig så jag och Mattias satt med Freja och mumsade på
gurk och morotstavar med Hot and sweet dip och Ranch dip! Toppen! Vi åt också granatäpple, de är SÅÅÅ gott!
Eller jag och Mattias åt och Freja försökte sno :P
Vi såg The whole ten yards som gick på fyran. En kul film som jag sett några gånger förut.
Till slut somnade Freja i mitt knä, de var såå sött!
Robert kom tillbaka vid ca halv tolv så snart ska jag få betalt för besväret MOAHAHAHAH, PENGAR!
Gammal bild på mig och Freja
Idag så har vi inte gjort mycket, faktiskt så lite som möjligt :P Hade teori på ridningen så fick se på när en kvinna tömkörde O'boy.
När jag kom tillbaka så såg jag på Wild Child. En typisk fjortis film, perfekt för mig hahah! Näe men den var ganska bra, underhållande ändå.
En hemsk sak! Mattias hade köpt Basiron 5% mot dålig hy och akne och sånt, så jag tänkte, varför inte prova som? Jag provade och nu är mitt ansikte rödflammigt och fullt av eksem liknande utslag, jag var värsta allergisk emot det! Nu har jag smort på Hydrokortison för att lindra klådan och rödheten, så vi ser väl!
Förresten! Jag har tänkt pröva på en ny sport! Ska på möte angående det på tisdag så då ser vi väl om jag faller för det ;) Allt jag säger är att man måste vara stark, som jag alltså :P
Tjej som vunnit SM guld inom denna sport, nu får ni klura!
Nu ska jag sikta mot sängen och läsa VR innan man somnar för en kort första dag på veckan :D
Ha det bäst people!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0