Nice weekend

Hallojj!

Ja klockan är snart halv fyra och jag sitter i morgonrock so what?
Håller på pilla lite med att överföra musik till min mobil :)

Tänkte skriva lite om min helg.

I helgen har jag varit i Norrbyn hos Carl tillsammans med Mattias. Vi tog min moppe dit och de var
ca 6 mil enkelväg. Drygt att köra, men de var det värt!

När vi kom dit träffade vi Carl och hans kompisar Linda, Markus och Tobias på pizzerian Tre kronor i Hörnefors. Käkade
lite Hawaii och skrattade gott. Efter det så for vi vidare till norrbyn.
Vi har annars åkt båt, badat, åkt ring, spelat wii fit, badat badtunna, lagat god och dålig mat och massa mer, och haft det allmänt awesome! Tänkte fara hem i måndags men efter lite komplikationer for vi hem idag istället :)


Drogade ^^




En kul tid :)


Ha det!
Puss & kram



Kommentarer
Postat av: Jessie James

hehe ja hon e supercute i den filmen också :)

se till så du inte råkar på böter bara ^^

2009-08-04 @ 18:46:29
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0