Hurtbullat

Idag slutade vi 14.10 och det var så skönt! Mer tidiga dagar please!

Efter skolan så drog jag ner på stan och spenderade MYCKET tid med att leta nya
idrottskläder, känner att jag behöver uppdatera! Idag blev det bara ett par Nike shorts

 Ett par sådana blev det gick lös på 149 kr, billigt å bra!

Efter Stadium så gick ja vidare till Åhléns  och kikade runt lite på smink och blev förtjust i en concealer från SmashBox
men de lär inte bli av eftersom SmashBox smink har en förmåga att kosta en del...

SEN var man ju tvungen inviga de nya shortsen så jag drog på IKSU! Sen där utanför Minerva skolan träffade jag
Foki, Carl, John och Mattias. Hade inte sett Foki på hela sommaren så var glad att träffa henne, hon måste vara världens gladaste tjej och blir bara så glad av att vara med henne och gav henne en stor kram. Carl hade jag också hunnit sakna en massa. John hade jag aldrig snackat med förut men han var jätteglad och trevlig så man var jätteglad när jag och Mattias traskade in på Iksu för ett träningspass.
Det blev ett långt ett, 2,5 timmes gymmande! Efter det drog vi på Subway och åt middag klockan åtta så man var mer än måttligt utsvulten och ännu törstigare eftersom man inte haft med sig en vattenflaska och kunnat dricka ack ack...
Vi köpte varsitt After Sport meal och de rekommenderar jag! Man fick en en sub med kycklingbröst (och allt annat) på valfritt bröd och sen fick man ett äpple, 50 cl valfri dricka och en 50 cl Bonaqua emotion för 65 spänn.
Och eftersom jag är galen i Bonaqua emotion äpple tog jag två sådana :)

Nu ska jag sova eftersom min dator inte kan räkna roten ur på den kalkylatorn och min miniräknare har inte paranteser så man får vara lite efter idag.

Så om ni får tråkigt besök Fokis blogg, den är alltid kul! :)
www.fokis.se


Nu ska man sova och vila upp inför heldag imorgon... på en fredag BUHU.


Puss & kram



Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag kan ju lova att jag har int i kroppen nu! xP

2009-08-27 @ 23:35:17
Postat av: Lisette

Låter som om du haft en jättebra dag! :D

2009-08-28 @ 15:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0