19/9-08

Jag har suttit med ångest över hur dålig jag var på att skriva i min gamla blogg och hoppas nu på förändringens vindar.
Hade väl egentligen tänkt dela med mig av mitt liv, åsikter och tankar om saker och ting.

Nu är det hur som helst fredag kväll *Finally* veckan har ändå varit okej, men fullpackad med tråkiga lektioner. Som tur var får vi förlängd helg när vi är lediga på måndag också, GRYMT SKÖNT! Sen vecka 40 far man ju till Comfort VVS rörmoksfirma och praoar och vecka 41 Holmsunds blommor - slippa skolan lite, dock tillbaka till allvaret 42,43 för att gå på lov v. 44 *happy* :D

En härlig kväll, spelat basket *min nya drog* med Mattias, brorsan, kusin och Lisette och Tina ikv i snöblandat regn, blött men fruktansvärt kul. Kom 2:a första gången, tyvärr var tjejorna tvugna att dra vidare men vi körde på och det gick skitdåligt men shit happens ^^. Efter övervägande körde vi 60m och längdhopp i regnet därav sandupptaget i min lägenhet. Sen såg jag på film med Robin och Tobias hos Tobias, de blev Taxi 4 efter mitt önskemål *tjoho* dock sov mina med tittare tror jag, men jag blev lycklig iaf :P

 p.s uppdaterade meddelandet 

 

Kram på er

 

/Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0