Ibland är de bara tungt...

Tvingade mig att stiga upp halv tolv, gud så jobbigt de kan va att kliva upp ibland.
Bestämde mig hursomhelst att slå in brorsans present (stock snusdosor) och sedans hjärtats present. Sen kom Mattias och 
han kunde inte gissa vad han skulle få *mowahhaahhaha*. Efter att lagat mat, ätit och vandrat och kollat på
Mattias datanördande så bestämde jag för att klä på mig och sen kom mamma och pappa och vi for till Tobias
som fyllde 26 år idag.

Efter att ha ätit tårta, wienerbröd och kaka var man ganska nöjd. Tobias fick lite allt möjligt.
Sen drog man hem drog på sig ridkläderna och for till stallet. Först var man glad men väl på ridbanan blev det
disaster! Gick bra i skritt och på skänkelvikningarna, men allt annat gick skit! Hästen drog fingrarna ur led på mig
så tillslut var jag slut med och hade väldigt ont, överallt. Svagt psyke som man har blev man ledsen och deppad och
blev inte glad förens jag röjt ur min garderob i hopp om nya höstkläder. Det är väl i princip min dag.


Puss å kram på er, keep reading.   Ledig imorrn då, yes :D

Matilda







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0