Straight goes fluffy

Jaa nu är man fluffig :P
Mamma permanentade håret på mig och nu ser jag ut som en pudelrockare som är kvarglömd från 1980-talet...
Haha nääe så farligt kanske det inte, men fluffigt värre är det iaf :P
Så överväger jag och Mattias om jag är snyggast med utsläppt eller uppsatt lugg, personligen tycker jag
att uppsatt är snyggast medans Mattias står för att utsläppt är snyggast.
Då lyder ju den stora frågan om jag ska göra min pojkvän eller mig själv tillfreds :P

Aja, vad tycker ni, uppsatt eller inte? :)

gardin
 
Nu var jag ju inte fin på någon av bilderna men  ^^


Och det här är ungefär vad man kan förvänta sig om jag hittar rosa hårsnoddar :P


Ha det bäst allihop! Blir nog inte så mycket skrivet under lovet, men ha tålamod

Pusshej!

Matilda

Kommentarer
Postat av: Julia

Uppsatt! :D ;)

2008-10-31 @ 14:51:43
Postat av: a

det var faktist fint idag när du hade uppsatt :) ha så oftare vettja:)

2008-11-26 @ 17:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0