Snipp, snapp, snut, nu var rören slut...

Idag var sista dagen av en väldigt kul vecka, det var med sorg jag kom in på jobbet imorse med vetskapen av att jag inte skulle komma tillbaka nästa dag. Hur som helst fick jag ta mig samman och fick ett bra meddelande imorse
- Jag hade tänkt att du skulle få följa med Jonas

JONAS! Snygg som få och väldigt charmig som man kan bli svag av att bara kolla på. Jag följde med han dit jag varit dagen före där jag fick fortsätta sätta ihop min Hafa tvättställsbänk

Jag säger då det till er som läser, köp aldrig något av märket Hafa, rörmokarnas mardröm. Och det är i stort sett skit också.
Efter det var jag i stort sett sysslolös. 
Jag skulle bli bjuden på pizza av chefen så jag och Jonas körde till Alladins pizzeria och jag beställde en "Sole Mio" med Skinka, ananas, banan, curry, ost och lite annat så körde vi tillbaka till firman igen. 
DET VAR SÅ SJUKT GOTT! Satt och njöt i evigheter innan vi begav oss till Böleäng där vi slutförde jobbet för att sedan fara till Holmsund. Jobbet i holmsund tog högst 10 minuter och efter det skjutsade och jag såg honom för kanske sista gången, SORGLIGT!

 
Dålig jämförelse, men Jonas är lite lik Ewan Mcgregor fast ändå inte, och han är sjukt mkt snyggare.

Fin bild :)




SLUTA MED FÖRDOMAR! Jag har fått höra många gånger "Jaså så du hade tänkt bli skitrensare?" 
Faktiskt inte, jag hade tänkt bli rörmokare. Det innebär mest hemma besök, kanske ny installering av vatten i badrum, och det är faktiskt väldigt sällan med behöver gräva i skit, kanske vid avloppsrensning som inte är sådär jättevanligt, så ha inte alltför förutfattade meningar, jag vet.

Dagens jobb:


    Sådär, efter mycket arbete blev resultatet såhär :)


Kommer Sakna Comfort VVS Umeå, Industrivägen 8, Västerslätt

Kanske ska man söka jobb där sen?


Kram

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0