När cementen anfaller!

Idag så har jag gått i skolan... Suck ^^ Men jag var grymt effektiv idag så det var inte så farligt...

But, to the main title explanation. ↓
Idag så var jag och mamma på Obs... Sry, Coop Forum som det heter nu. Hur som helst så gick vi å handla, shampoo, balsam, permanent medel... ja lite usual stuff. Hur som helst skulle vi köpa cement så vi gick in på
byggavdelningen. När jag väl hittat de vi skulle ha så skulle jag ta ned den från hyllan, jag visste ju att den
var tung (ca 30 kilo) så föll den ner i mina händer som vilade mot en vass kant och... Aj så skar jag upp knogen
men jag räddade iaf cementen. 

Det är tur att man är skicklig! Nu ska jag bli brunlock :D

Pusshej!


Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0