Make my day

Idag vaknade jag först 10.10 och Mattias som sovit över gick hem för att duscha och plugga och jag somnade om och vaknade 12.40 xD.

Trött som ett as gick jag upp och gjorde ett hopkok med sallad, köttfärs, creme fraishé och chilisauce till lunch. Rätt gott faktiskt :) Efter det var jag datanörd ett tag som inte blev allt för länge innan Mattias kom och jag påbörjade det ansträngande uppdraget att komma i kläderna. Efter en evighet lyckades jag få på mig lite clothes och då gick vi och köpte choklad, mums :D

Jag övertalade Mattias att vi skulle se "The Boondock Saints" som är en av mina absoluta favoritfilmer och efter vi gjort det var han också överförtjust i den. Man lagade kyckling till middag och efter det skrev man lite skolarbeten och till slut såg man på stjärnor på is.

Jag blir så sjuk inspirerad och vill bara dansa, sjunga och skutta runt, men jag ska bespara världen :P


Puss hej!


Matilda



Mattias födelsedagstårta "Björnbärsmassakern", lite sent ute, men men goaste tårtan ever <3




 Finaste presenten han fick :P


Gödnatt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: vikka

jag är den ultimata paket köparen ever ;)

2008-10-11 @ 23:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0