Bland blommor och bin...

Näe inte riktigt men bland blommor iaf. Praoar på holmsunds blommor: http://holmsundsblommor.blogspot.com

Riktigt trevligt där faktiskt! Alla är riktigt trevliga mot mig utom chefen som verkar ha något starkt emot mig.. Första dagen fick jag höra att det inte "passade sig" med urringning, typ ingenting! Helt sjukt... Jag ser ut som en bredaxlad man om jag har högskurna tröjor.... och de suger ju.

Men Helena, Cissi och Linda är helschysta och särskilt Helena, hon kan man verkligen prata med :) 

Jag har inte hållit på så mycket med blommor utan mest med disk, städning och packa upp varor.. Jag kan inte påstå att någotdera är särskilt kul.... MEN, nu har jag fått göra lite kransar och de var roligare med tanke på att jag hoppades på att få hålla på med, just det, Blommor   när jag sökte prao där.. trodde jag skulle få pyssla på med arrangemang och grejjer för de hade tydligen Erika fått göra medans Jimmy jobbade där, men tråkigt nog inte.
Hoppas på de imorgon på min sista dag.


Fin ros jag hittade bild på.


Vi hörs! Ha det!

Puss

Matilda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0