Myspys

När vi var i Botsmark igår passade vi på att fara till Gravfors och hälsa på min morbror och hans fru.
Då passade jag och Mattias såklart på att smyga ut i stallet och krama på mina favvohästar
som min kusins sambo äger. Nu äger hon båda och jag är lycklig, kanske blir att jag far dit lite
oftare för att rida nu, när hon även äger min älskling Portello. Men igår blev de bara kramar och borstning
iaf.


Portello <3 Världens finaste gäspande varmblod <3


Sötnöt <3


Legolas, shirehästen som är snäll som få <3 (Faktiskt lite mysigare än Portello)


Big head <3 Stor som ett hus men gör aldrig en fluga förnär :]



Dom stod redan i stallet och väntade på oss när vi kom (dom går på lösdrift) och de blev massa mys å tigg!

 Busig Portello <3
Sen i våras med favoriten <3

Aja, nu ska jag väl kanske se på film, är förkyld som få :/

Hoppas ni mår bra iaf!

Puss hej!


/Matilda

Kommentarer
Postat av: silje helene

http://www.gratismode.se/?c=4674

världens bästa gratissida, jag lovar! man kan få presentkort upp till 1000 kr på t ex H&M, veromoda, åhléns.. och mycket mer! make me smile? :D :D

2008-11-18 @ 19:07:56
URL: http://siljehelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0