Mitt hjärta av rock brast
Och den som får lämna Idol är.... Robin Eriksson!

NEJJ! Inte Robin! Jag tyckte så sjukt bra om han, de var inte rätt. Han var charmig och duktigt
en riktig rocker. Jag tyckte det var så fel att han åkte ut, särskilt efter ha sjungit
"We built this city of rock 'n' roll" Buhu... ledsamt! Men jag antar att så är livet ibland... tyvärr...

Här kommer då lite bilder på idolen istället!

 Robin <3

 Robin as mini!

Så nu får vi sätta hoppet i ingen mindre än.....



 Kevin, sjunger som en gud!
 Och var söt som få som liten <3


Och nu har den efterlängtade snön kommit <33

     

Underbart <33


Ha det toppen!

Puss <33

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0