Höstlovet -08

Nu fick jag lov att ta mig samman, efter många om och men och faktiskt skriva lite om mitt lov :)
Ja, jag for ju som sagt till Luleå på söndagen och första kvällen gjorde vi oss bara hemmastadda.
På måndag gick vi på stan och köpte lite stuff och kom sedan hem till 3 besvärliga barn som
tog gnistan helt ur en.
På tisdagen gick vi på stan en gång till och den dagen tog jag ett till hål i örat och aj så ont de gjorde! Men snyggt bleve ;D
På onsdagen gick vi också på stan (Jag kan ju säga att de fanns lite att göra där annars :P) och då gick vi även och åt på Bann Thai och de var super gott! :D Sedan for vi hem ^^
Äntligen hemma så tog man det bara lugnt och var med Mattias och kompisar.

På lördagen hade man lite Halloween kul med några kompisar, and that's it :D

 
Palt på stan i Lycksele!

 Silver färgade är de nya :D


På promenad i snöryran med Ludde 


Välkommen vackra vinter


The night of Halloween i stugan, ser ni nyisen? :D

  Jag på Halloween :D

Förlåt att jag inte orkade skriva bra, hade inte inspirationen!
Men ha de gött!

/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0