Dags att julhandla!

Är det bara jag som älskar att köpa julklappar? Jag tycker det är så sjukt kul! Allt med det, planera, köpa och slå
in. Jag älskar helt enkelt julen med julklappar :D

Idag slog jag faktiskt in min första julklapp för i år som går till käre storebror! Hjälpte även mamma slå in juklappar
åt andre storebror och lilla WIlma... Julkänslor <3

Så imorgon drar jag och Emma iväg på stan och shoppar loss, har ca 10 pers att köpa till :)
En annan grej är att julpynta hemma, söndag är det första advent och det blir = kuta upp på vinden och dra ner plastgranen.
Ingen riktig gran tyvärr, dom luktar så gott men barrar så förskräckligt. Iof kan jag inte påstå att våran plastgran är bättre när den lämnar en stor hög plastbarr... Lustigt..

Santa's little helper var idag Simba, sötnos som glatt hjälpte till med snörena på julklapparna. Hur förvånad är man på en skala?


Mon beau chat, Simba! Älskade Simpan <3


Hahaha, det är lite lustigt... Fick nyss ett sms "Pusssss ;) jul pussen har startat :) skicka de till dina vänner...."
och de är väl egentligen inget konstigt med de utom att de är min moster som skickade de, mästaren på kedjebrev och sms. Men de är kul :)


Btw firade jag och Mattias 1 år och 11 månader den 20 november, bara en månad kvar till 2 år. Yjoho :D


Älskar dig hjärtat <3



Ha de pusspuss! <3



Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0