USCH!

Ja jag kan väl inte påstå att jag fick den bästa starten på jullovet.
Magsjuka. Jajjemän! Eller de kan vara matförgiftning också, är fundersam på skolans mat, mådde
inte bra efter den i fredags. Hursomhelst på fredag kvällen så svällde min mage upp och helvetet bröt loss.
Efter att tämligen bott i min säng de två senaste dagarna är jag nu på fötter. Dock är jag lite hungrig när de här är
de enda jag fått behålla sen i fredags:


2 skorpor, ett glas vatten och några klunkar tropiskt te (hatar te) :P




Men nu är jag som sagt bättre, bara lite trött :)

Nu kan jag komma med lite fler bilder på frillan (bättre sent än aldrig) ;)





Sådär kan de se ut :)


Hoppas ni mår bra allihop!

Kram //Matilda

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad snyggt det blev :)

/ sofia

2008-12-21 @ 18:45:55
URL: http://koisti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0